Home > Signing of a General Agreement between the French Triathlon Federation, Fujikawaguchiko Town, and Narusawa Village

Main content starts here.

On July 11th, 2017, a General Agreement was concluded between the French Triathlon Federation,Fujikawaguchiko Town, and Narusawa Village. The agreement was signed in witness of Yamanashi Prefecture Governor Hitoshi Goto at the official residence of the Consul General of the Embassy of Japan in Paris, France. It outlines the Federation’s intent to send its national teams’ athletes to participate in the pre-games training camps hosted by Fujikawaguchiko Town and Narusawa Village in preparation for the 2020 Tokyo Olympic and Paralympic Games.

Signature d’un accord général entre la Fédération Française deTriathlon, la ville de Fujikawaguchiko et le village de Narusawa

La Fédération Française deTriathlon a signé le 11 juillet 2017 à la résidence de l’Ambassadeur du Japon àParis et en présence de monsieur Goto, Gouverneur du département de Yamanashi,un accord général avec la ville de Fujikawaguchiko et le village de Naru. Ils’agit essentiellement de leur venue au Japon pour la préparation des JeuxOlympiques de Tokyo 2020 dans les camps d’entraînement organisés par les deuxvilles de Yamanashi, signataires de l’accord.

triathlon

Yamanashi Prefecture Governor Hitoshi Goto stands in witness (center).Holding the agreement are Fujikawaguchiko City Mayor Watanabe Kikuo (right) and French Triathlon Federation Vice-President Cédric Gosse (left).

A droite dela photo, monsieur Watanabe Kikuo, maire de la ville de Fujikawaguchiko tenantl’accord avec monsieur Cédric Gosse, vice-président de la Fédération Françaisede Triathlon en présence du Gouverneur du département de Yamanashi, monsieurHitoshi Goto au centre.